STOLT


YEEEY
Okej nu ska jag berätta.. Jag har typ hela förra veckan och denna vecka skjutit upp på läxorna och ba: "men jag hinner göra dem imorgon!" men idag så tog jag tag i det! WOHO! Plus för det fina Wilma!

Ett annat plus är att jag har varit negativ länge på att sommaren har tagit slut, men det ska bli fett med super att hösten kommer! :D

Efter några hisselihissisar så kommer väl några disselidissisar..


Asså att gå upp varje morgon och dra sej till skolan är inte så populärt.. Heeeeerrree jesus! Hatar det.. -.-
Och när man kommer till skolan så blir man ju ändå lite glad, kompisarna liksom ger en varm kram ju! HAHA. Men nu så själva dissen... Man kommer ju fan heller med ALLA man vill.. Snälla, kan inte ni bara joina vår klass kära kompisar som inte går i min klass! :O


Kommentarer
Postat av: Julianne

Aw, önskar att jag kunde joina eran klass. :( <3

2011-09-22 @ 13:09:11
URL: http://julianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0