GrönaLund

HeY,.

Jag har ångrat mej, det här blir en blogg där text också finns. Det är ju ingen tumblr sida, RIGHT? Men det betyder INTE att jag inte kommer lägga upp tumblr bilder. ANYWaY.
Ska till grönan nu, eller snart. Ska möta upp Lan i slussen. Juste, det finns typ två slussen? Eller skit samma.. Men igår(?) så va jag, lan, emmie och mich i forump och flumma järnet! HA-HA. Vi gick in på H&M och valde random outfits till varann, hahaha.. Det var några i provrummet bredvid som dampa och ba: "ASSÅ KAN NI HÅLLA KÄFTEN?!" menmne,... sen fortsatte jag och emmie men de andra åkte hem :s  Men nu ska jag fixa i årdning allt innan jag taggar, så seeeuu!♥

HAHAHAHAHA, rätt åt den. ;D


SÖT GRABB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0